Wizyta polskich ekspertów w Serbii odbyła się w dniach 28.04-05.05 i miała dwa cele: pracę z zespołem projektu, w przyszłości mającym zarządzać marką lokalną w Serbii oraz spotkania z producentami i osobami istotnymi dla projektu.
Spotkania robocze pomogły wypracować zasady funkcjonowania i regulamin marki Potamišje preporučuje. Polscy liderzy przedstawili doświadczenia systemu
Dolina Baryczy Poleca, proces tworzenia marki, różne kwestie organizacyjne i prawne, uzupełnione o anegdoty, pokazujące zagrożenia i niespodzianki, na jakie natknęli się wdrażając system w Polsce.
Nasi liderzy wzięli udział w rozstrzygnięciu konkursu na
logo dla Potamišja.
Podobnie jak w Dolinie Baryczy starano się otworzyć system dla nawet
najmniejszych producentów, takich jak jednoosobowa, domowa produkcja sera koziego. W spotkaniach z potencjalnymi użytkownikami marki uczestniczyły bardzo różne osoby - artyści, winiarz, właściciele restauracji i pokoi gościnnych, zrzeszony w grupie producenckiej rolnik-hodowca, producenci warzyw i owoców.